Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Fordi storebror er oppkalt etter oldefar skal også lillesøster kalles opp. Vi skal velge mellom disse navnene: Ester Johanne (evt. Johanna) Otilie Maja Synnøve Hedvig Hva synes dere om disse?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Masse fine navn .-) Otilie er nydelig synes jeg. Maja også, men det er jo mer brukt kanskje.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Hedvig og Johanne er de fineste på lista
Ranveig R Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Likar veldig godt Johanne (kanskje eg likar Johanna bedre, er ikkje sikker). Om eg hadde gått rundt og smakt på dei ei stund hadde eg gjerne likt Hedvig og muligens også Ester.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 liker ikke:' ester - gammelt maja - mange som heter liker: johanna - jeg liker dette best otilie - kult synnøve - fint, men litt tungt, synes jeg hedvig - noen i familien min heter det
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes Johanne er litt kjedelig, men liker godt både Maja og Hedvig:)
prebs Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 1. Hedvig og Johanne - to av mine favorittnavn som jeg glatt kunne brukt selv 2. Maja - koselig 3. Johanna - fint 4. Otilie - helt fint, men ville skrevet Othilie 5. Synnøve - egentlig ganske fint, men litt tantete. 6. Ester - liker overhodet ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Jenta mi (om jeg noen gang får jente) skal hete Othilie. Jeg syns det er utrolig fint navn. Men da skal jeg ha et navn først også. F.eks Ada Othilie, Erika Othilie el.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Johanna eller Johanne liker jeg best av de du ramsa opp.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Hedvig og Maja.... nydelige navn... og Johanna.... dere har jo masse å velge i her...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå