Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Det har seg slik av vi har hatt en kjempe dåårlig uke så langt, og i morgen reiser jeg til en venninne og skal være der i 2 dager. Er lenge siden det ble planlagt! Kommer hjem lørdag, og da har samboeren min tenkt seg ut. Altså hele uken går bort til krangel og tid borte fra hverandre når ting endelig blir bra. Dumt av meg å si jeg ønsker å ha lørdagen sammen med han? Eller skal jeg lavær å si noe?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Du overøser han med amorøse meldinger mens du er borte, viser han at du savner han mens du er borte, puler med han når du kommer hjem og lar han bestemme om han vil gå ut eller ikke.. Ville jeg gjort.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Kjenner jeg han rett går han ut likevel.... HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Skjønner deg godt at du synes det er kjipt at han vil gå ut, men tror neppe stemningen hjemme blir noe bedre om du "nekter" ham å gå ut... Særlig siden det er du som reiser bort først. ;-) Ville gjort som anonym over her, smil når han går ut og si at du håper han får en fin kveld - så kan du heller lage til litt ekstra kos på søndagskvelden! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Synes ikke du skal be ham holde seg hjemme når du selv reiser bort i to dager først. Sats på søndagen sammen du.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Han reiser bort i mars, så tenkte at jeg kunne få ta me en tur til venninnen min nå. Har aldri vært borte før jeg, men det har han... Uansett, jeg får bare la han dra å kose seg... Får dra ut en annen gang jeg da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå