Gå til innhold

En kvinnelig bekjent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på venninnekveld sammen med deg. Ganske snart begynner hun å vifte påfallende mye med hånden og kan vise frem en ring med glitrende diamanter i. Hun er forlovet og tydeligvis veldig stolt av akkurat ringen siden hun forteller mye om den. Sånn bortsett fra å bli glad på hennes vegne for å være forlovet og gratulere, hvordan reagerer du? Altså, synes du det er tåpelig å vifte med ringen slik og kan ikke fatte og begripe at noen velger å bruke flere tusen kroner på sånt tøv som attpåtil er upraktisk å gå med. Eller vil du synes ringen er nydelig, bli litt misunnelig, ta en ordentlig titt på den og spørre mer om den? Evt noe i mellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir glad på hennes vegne og så syns jeg at hun er søt når hun er stolt og glad over ringen, forlovelsen og over at hun skal gifte seg:)

Skrevet

Jeg er smiler,gratulerer,sier at ringen er veldig fin. Har hun stort behov for å skryte av den eller fortelle om frieri og ring og pris får hun all verdens anledning til det. Jeg gleder meg med henne og ønsker henne alt godt.

(jeg bruker selv ikke ringer eller smykker, så en diamantring er nok det siste her i verden jeg kunne misunnt noen for, uansett pris..)

Skrevet

Jeg har som prinsipp å glede meg med de glade og sørge med de sørgende, så jeg hadde syntes det var morsomt at hun var glad, gratulert så masse og selvfølgelig sett nøye på ringen og rost den i høye toner :)

Skrevet

For et rart spørsmål. Hvorfor lurer du på dette? Er det du som vifter med ringen?

Blir selvfølgelig glad på en venninnes vegne da vet du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...