Gå til innhold

Si meg har alle her inne mange barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i mange innlegg her at det er veldig mange som har tre eller flere barn. Er det ingen som har bare et eller to? Jeg har to, men begynner å lure på om det er unormalt lite når jeg leser her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er slett ikke uvanlig. Jeg har selv ett barn, planlegger nummer to men så er vi enige om at det er slutt.

Skrevet

Har tre og er fornøyd med det. Kanskje det blir en fjerdemann, men det får vi ta når den tid kommer.

Skrevet

Har to, og det holder i massevis.

Skrevet

Jeg er en av dem med fire barn, men jeg tror det er relativt uvanlig. I hvertfall i min omgangskrets. To barn er mest vanlig, så kommer tre barn og ett barn omtrent likt, men mange av de med ett barn er jo ikke ferdig med produksjonen enda da. Er ikke så mange jeg kjenner som hr like mange barn som meg, og vet kun om tre familier som har flere barn her i området vi bor.

Skrevet

Har tre barn.

Greit å være enig om to barn når en går rett fra ett til tre :-)

Skrevet

Men dere som har "bare" to, har dere planer om å få flere? Bare litt interessant å høre:) Får inntrykk av at mange av de som har to ønsker seg flere. Jeg er egentlig godt fornøyd med to. Hadde det ikke vært så slitsomt til tider og en kabal for å få ting til å gå opp, hadde jeg sikkert ønsket meg et tredje.

HI

Skrevet

Jeg har bare én, og er for øyeblikket fornøyd med det :)

Skrevet

Har to, planen er om vi får det til 2 til om noen år!

De to vi har er teknisksett bare mine, og selvom samboeren min behandler de som sine og tenker på de som sine i hverdagen så har han jo lyst til å være med på alt en gang eller to.

Det som skjer det skjer! Får vi ikke flere så er vi fornøyde med de vi har.

Skrevet

Vi har to. Vurderar ein til, ikkje pga DiB-press, men fordi vi var einige om det frå vi begynte å planlegge barn :o)

Gjest amandine
Skrevet

Vi har fire he he en planlagt og tre hendelige heldige uhell!

Skrevet

På vei med nr 4, men så er de 2 første tenåringsbarn med en mann fra tidligere ekteskap. Fikk dem når jeg var veldig ung.

Skrevet

Har 2 gutter, vi vil gjerne ha en til.

Dette bestemte vi før vi fikk førstemann!!

Skrevet

Jeg er blant dem med mange barn. Vi venter nr 5 - og det er ganske uvanlig i min omgangskrets og boligområde i hvert fall:). Alle våre er planlagte (og med samme mann).

Vi har alltid villet ha mange barn sammen, men nå er det sistemann vi venter på:).

Skrevet

Har en, en til på vei, også stopper vi :) Holder med 2 for vår del :)

Skrevet

Har en datter, og håper jeg klarer å bli gravid i igjen i løpet av 2011/2012. Tror det maks blir to barn her, men det går mest på at jeg hadde et utrolig slitsomt og tøft svangerskap. Og det er grenser for hvor ofte man orker det hvis det gjentar seg med nestemann*s*

Skrevet

Selv er jeg svanger med vår 4. Men tror det er mest vanlig med 2. Jeg er den som har flest barn i vår omgangskrets. De fleste har to, ei som nettopp fikk sin 3. Noen har funnet seg nye partnere med barn fra før, så de har mine og dine, og noen har mine og vår:)

Skrevet

Ingen foreløpig, men tror ikke vi skal ha mer enn 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...