Gå til innhold

"Hei, mott navn er Bambie"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på Dagbladet om deltagerne til neste sesong av Top Model og en av dem heter Bambie. Du hørte riktig. Hun heter Bambie!

Nydelig jente, det er hun, men tenk å hete Bambie. Stakkars jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ikke døpt det, men har blitt kaldt det hele livet. Derfor la hun til det permanent for noen år siden.

Skrevet

Hehe, snakker om å være blond.

 

Og hun har valgt det navnet selv. Jadda !

Skrevet

Hvis en har hatt et kallenavn en liker og setter pris på i 18, hvorfor er det da så ille å ønske å legge det til i folkeregisteret?

Skrevet
:) Hadde nok ikke valgt frivillig å hatt det navnet i folkeregisteret, men folk er forskjellige:) I nabolaget her er det ei som heter Barbie og det er døpenavnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...