Gå til innhold

noe som hjelper bedre enn zinksalve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar at det er tenner på veg. Ser ingenting men han (6 mnd) sikler mye og de siste 3 dagene har det gått utroolig mange bleier. I dag har jeg bytta 10-15 bæsjebleier tenker jeg. Stakkars han er illrød og hyyler når jeg vasker han. Har smurt med zinksalve men finnes det noe som hjelper bedre og som kan lindre svien? Evt noe middel han kan få sånn at han bæsjer litt mindre? Hvor lenge pleier dette å vare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potetmel strøs på stumpen.

Blåbærsaft gis i munnen.

Skrevet

Inotyol som du kjøper på apoteket.

Den er tykk og sitter på huden selv ved våte bæsjebleier.

Da får huden tid til å heles under og den nye bæsjen får ikke sjans til å ødelegge mer.

Genial.

Skrevet

Jeg har stort sett brukt Inotyol - funker supert! Ellers hadde datteren min skikkelig bleieutslett ved 8-9 mnd og fikk da en tykk zinkpasta som het Øsypus. Den er fantastisk, men måtte bestilles opp på apoteket.

Skrevet

Omgangssyke kanskje?

Signerer anbefalingene om Inotyol, MYE bedre enn vanlig sinksalve..

Skrevet

Sverger til Inotyol, den funker utrolig bra!

Kjøpes på apoteket.

Skrevet

Dr Greve allround krem. Knall god krem som er lett å smøre ut og som tørker fort inn i huden. Olivia blir myyye bedre dagen etter. Og hvis det bare er litt er det helt borte dagen etter. Den kan brukes på alt. Kuldekrem, tørr hud, sår hud, utslett...

Skrevet

jobber i b-hagen. en mor lærte meg dette trikset. og ja, det hjelper, vi gjør det ofte på barna, og mener det er bra.

vask rumpen ikke med vann med med olje, som du tar på slike engangs gasskluter.. ca 10x10.

gjør dette hver gang, har rumpen sår, legger du på en slik gassklut over såret før du tar på bleien, og lar den være på helt til du skifter bleie igjen, da tar du på en ny :)

lykke til.

hadde jeg hatt bleie barn hadde jeg gjort dette mot mine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...