Fica Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Må man ta hensyn til om navnet passer til søsknene sitt navn egentlig??? har noen av våre forfedre tatt hensyn til det tror dere? det må da være et 2000-syndrom eller? alt skal være så perfekt og alt må til enhver tid klaffe på alle mulige måter. Passer barna sitt navn til deres egne navn? og passer ditt navn din kjærestes navn? passer fornavnet med etternavnet og passer din kjærestes etternavn med ditt? Og ikke minst passer det navnet du velger til barnet du får??? Hm......Vi har alle våre utfordringer...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Før var det vel ikke like vanlig med hverken utenlandske eller "nymotens navn. Og dersom man liker en type navn, er det ofte naturlig at man ir alle barna navn som "passer sammen". MEN... Jeg tror man kan ha ulik oppfatning av hvilke navn som passer sammen. For et års tid siden var det bilde av to tvillinger i avisa som ble 20 år gamle. De hadde langt mørkt krøllete hår, og var utrolig flotte! Men da jeg leste navnene deres måtte jeg smile litt, for JEG synes ikke de passet sammen i det hele tatt! hehe.. Selv om de startet med den samme bokstaven. De het Beatrice og Berit ;p Personlig synes jeg det så rart ut, men det er jo ikke min sak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå