Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Faens netcom altså! I november vurderte jeg å bestille meg ny tlf via netcom sinn nettside, med et abonnement som heter Italk Large. Og jeg ringte inn og snakket med de. Senere samme dag ringte jeg inn til de og ba om å få angre bestillingen, og hun jeg pratet med da sa at det skulle hun ordne. Jeg antok derfor saken som avsluttet. Men i dag dukket det opp en regning på det abonnementet på 1112kr. Og jeg ringer inn, forklarer situasjonen på en vennlig måte og sier at de kan ha gjort en feil, og at jeg ikke har fått noe simkort, ei heller telefon (som skulle følge med). Dama jeg prater med sjekker det opp, og sier så at hun ikke kan se noe i loggen om at jeg har avbestilt dette, ei heller at jeg har pratet med netcom to ganger den dagen. I tillegg sier hun at sim-kortet er tatt i bruk!! Men i svarte faen, tenker jeg da... Jeg har jo ikke fått noe sim-kort, telefon eller tidligere faktura. Har ikke en gang fått hentelapp for å hente telefonen på posten. Videre sier dama at ho skal kontakte moobi i morgen, da de har stengt for dagen og høre med de hva som har skjedd med tlf. Hva pokker skal jeg gjøre nå da? Må jeg anmelde dette eller, det med at simkortet er tatt i bruk, for da må noen ha stjålet posten min! Og jeg har lås på postkassa, så er ikke så vanskelig å "gjette" hvem som har stjålet det da isåfall, for nøkkel til postkassestativet min postkasse er på er det bare postmann som har! Jeg blir så forbanna!!!! Og disse graviditetshormonene gjør det ikke akkurat noe bedre! Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 er sim-kort/mobil tatt ibruk uten ditt samtykke er det grunn til å anmelde saken. Trenger ikke være postmann som har stjålet, kan være levert feil eller lignende, og noen er frekk nok til å ta den ibruk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Takk for svar. Men hvem skal jeg liksom anmelde da? Jeg vet jo ikke hvem som har tatt ibruk simkortet.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå