BlåBlå Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Er på jakt etter barnestoler som passer til vanlige kafebord. De er lavere enn standard kjøkkenbord, så tripp trapp og gjengen passer ikke. Noen som vet om noe som er brukendes ? Helst i tre, og de må være lette å holde rene. uten masse krinkler og kroker.
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor skal du ha med deg noe som en trip-trap på kafe?
BlåBlå Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Hehe, skal ikke ha den med. Men driver en kafe. Vi pusser opp og trenger nye barnestoler.
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Haha! Jeg jobber på kafé og der bruker vi trip-trap. Setet kan jo stilles lavere, vet du. Kan et alternativ være slike som henges på selve bordet?
BlåBlå Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Har mest lyst på tripp trapp - men den bøylen kan jo ikke stilles ned. Kun setet, og da blir det vel litt rart for de minste ? Vurderer Ikea sin i tre, med brett foran. Da gjør det jo ikke så mye om de ikke er i flukt med bordet, siden de har sitt eget.
LivetErEnLek Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Vi bruker lave bord i barnehagen der jeg jobber, blir vel omtrent som ett salongbord vil jeg tro. Det vi har gjort, er å kjøpe inn de billige plastisk-stolene til ikea og sagd av metallbena til passe høyde. De er kanskje ikke de mest estetisk vakre, men de er lette å holde rene, billige, funksjonelle og lette å stable bort når de ikke er i bruk. Må legge til at hos oss bruker de disse stolene kun til de er i stand til å sitte støtt selv og går da over til å bruke vanlige stoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå