Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Tror kanskje vi ender opp med navnet, hvordan er en Fredrik ? hehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Rastløs, uansvarlig og lat er den Fredrik jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 For meg er Fredrik et kjedelig snobbenavn.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Fredrik er absolutt et kjempeflott navn:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Et nydelig navn! Stødig og godt, ikke et poppisnavn! Go for it!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Min yngste heter Fredrik og jeg er kjempefornøyd! Men må le av det første svaret du har fått her, for det stemmer egentlig... hehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg kjenner bare en Fredrik. Han er 1 år. Han er stor for alderen, ser veldig voksen ut i ansiktet. Veldig blid og tillitsfull :-) Så kan han vinke ..Jeg syns det er et ok navn, men ikke noe jeg ville valgt selv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Samme med Henrik, er det et absolutt NEI navn for meg. Klarer bare ikke å synes det er pent.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Vanskelig !!! Jeg bytter jo fra uke til uke...... HI
prebs Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Jeg liker navnet Fredrik veldig godt. Ser for meg en sjarmerende og kvikk gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå