Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Fredrik ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje vi ender opp med navnet, hvordan er en Fredrik ? hehe

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rastløs, uansvarlig og lat er den Fredrik jeg kjenner.

Skrevet

For meg er Fredrik et kjedelig snobbenavn.

Skrevet

Fredrik er absolutt et kjempeflott navn:)

 

Skrevet

Et nydelig navn! Stødig og godt, ikke et poppisnavn! Go for it!

Skrevet

Min yngste heter Fredrik og jeg er kjempefornøyd! Men må le av det første svaret du har fått her, for det stemmer egentlig... hehe

Skrevet

Jeg kjenner bare en Fredrik. Han er 1 år. Han er stor for alderen, ser veldig voksen ut i ansiktet. Veldig blid og tillitsfull :-) Så kan han vinke ..Jeg syns det er et ok navn, men ikke noe jeg ville valgt selv.

Skrevet

Samme med Henrik, er det et absolutt NEI navn for meg. Klarer bare ikke å synes det er pent.

Skrevet

Vanskelig !!!

Jeg bytter jo fra uke til uke......

HI

Skrevet

Jeg liker navnet Fredrik veldig godt. Ser for meg en sjarmerende og kvikk gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...