Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 når det gjelder kosekluten, skal den også vaskes før bruk, på lik linje med nye klær? og kan den i så fall vaskes med tøyet vårt? Er helt ferdig med å vaske klær til ungen som skal komme, da jeg oppdaget kosekluten som ble gitt i gave i jula!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 p.s.: når jeg skriver "med vårt tøy", mener jeg med vanlig vaskemiddel
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Tøyet dere er jo rent når det kommer ut av maskinen vet du;) Vasket selv babytøyet separat, men _en_ koseklut... Hadde nok ike brydd meg med å vaske den separat
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Det tryggeste er nok å vaske den, men det er ikke sikkert den holder seg like pen etter å ha blitt vasket. Står det på vaskeanvisningen at den kan vaskes i maskin hadde jeg brukt vanlig vaskepulver og sammen med annet tøy som skal vaskes på samme grader og har samme farger.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 hi her.. det jeg mente var om den også skal vaskes med sensetiv vaskemiddel, eller om det går greit med f.eks omo eller ariel. Skal få vasket den også da
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Gjør det noe om du vasker deres klær med sensitive vaskemiddel for en gang da?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor vasker dere babyklær separat? Det er jo bare trøyer ol som kan vaskes sammen med babyklær. Vasker jo ikke undertøy/håndklær ol på 40 grader.... Ville nok vasket kosekluten og ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå