Gå til innhold

Hva synes du om navnet Adrian??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett så mange navn debatter her, men aldri noe med Adrian...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for at tante snek seg til å føde før meg, så hadde første sønnen vår het Adrian, det navnet er nyderlig!

Skrevet

Elsker det!

Sønnen min heter det :))

Skrevet

Synes det er ok, men kjedelig og oppbrukt. Ville aldri brukt det selv.

Skrevet

Sønnen min heter også Adrian.

Kjempe flott navn!!!!

Skrevet

He he, dette er det navnet vi har diskutert de siste ukene! Hvis det blir gutt , blir det Adrian og jente Adriana;) begge er fine

 

Adrian er et fint navn, som låter fint og er tydelig pga kombinasjon av vokalene og de bløte konsonantene:)

Skrevet

kjenner et par tre skjønne småtroll fra 3 til 7 år som heter det.. bare gode vibber med det navnet... Men er en del barn som heter det rundt her..SÅ hadde ikke vært mitt førstevalg!

Skrevet

Det er et av de styggeste guttenavnene jeg vet om. Minner meg om djevelungen i Omen-filmene. Husker ikke om det var det han het, men uansett tenker jeg på han.

 

Men jeg vet det er mange som synes det er veldig fint, og det spiller jo forsåvidt ingen trille hva jeg synes, men du spurte og jeg har svart. :D

Skrevet

Adrian er litt sånn Kenneth, Raymond, Ronny-navn. Ikke pent og et belastet navn

Skrevet

Hehe det var på topp i Østfold i 2009 (Adrian, det sø). Her uttales det Aadriaan. Helt harry synes jeg, men helt ok at andre liker det. Vår sønn fikk et annet navn:)

Skrevet

Syntes det er litt drøyt å si at Adrian er et belastet navn.. Var ikke det litt tidlig å si??

Jeg har selv en Adrian som fyller 7 i år. Et nydelig navn, men må innrømme at det har blitt litt "for" vanlig! Men når det er sagt så angrer jeg ikke på vår Adrian. Han kunne ikke het noe annet ;o)

Skrevet

Damien var ungen i the Omen. Adrian var navnet på babyen i Rosemary's Baby.

Skrevet

Vurderte det til vår sønn, men mannen min nektet og i ettertid er jeg glad for det. Han mente Adrian er et litt veikt navn, ikke spesielt mandig - og det må jeg si meg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...