Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Har sett så mange navn debatter her, men aldri noe med Adrian...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hadde det ikke vært for at tante snek seg til å føde før meg, så hadde første sønnen vår het Adrian, det navnet er nyderlig!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Synes det er ok, men kjedelig og oppbrukt. Ville aldri brukt det selv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Sønnen min heter også Adrian. Kjempe flott navn!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 He he, dette er det navnet vi har diskutert de siste ukene! Hvis det blir gutt , blir det Adrian og jente Adriana;) begge er fine Adrian er et fint navn, som låter fint og er tydelig pga kombinasjon av vokalene og de bløte konsonantene:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 kjenner et par tre skjønne småtroll fra 3 til 7 år som heter det.. bare gode vibber med det navnet... Men er en del barn som heter det rundt her..SÅ hadde ikke vært mitt førstevalg!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Det er et av de styggeste guttenavnene jeg vet om. Minner meg om djevelungen i Omen-filmene. Husker ikke om det var det han het, men uansett tenker jeg på han. Men jeg vet det er mange som synes det er veldig fint, og det spiller jo forsåvidt ingen trille hva jeg synes, men du spurte og jeg har svart.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Adrian er litt sånn Kenneth, Raymond, Ronny-navn. Ikke pent og et belastet navn
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Hehe det var på topp i Østfold i 2009 (Adrian, det sø). Her uttales det Aadriaan. Helt harry synes jeg, men helt ok at andre liker det. Vår sønn fikk et annet navn:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Syntes det er litt drøyt å si at Adrian er et belastet navn.. Var ikke det litt tidlig å si?? Jeg har selv en Adrian som fyller 7 i år. Et nydelig navn, men må innrømme at det har blitt litt "for" vanlig! Men når det er sagt så angrer jeg ikke på vår Adrian. Han kunne ikke het noe annet ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Damien var ungen i the Omen. Adrian var navnet på babyen i Rosemary's Baby.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #15 Skrevet 2. februar 2011 Vurderte det til vår sønn, men mannen min nektet og i ettertid er jeg glad for det. Han mente Adrian er et litt veikt navn, ikke spesielt mandig - og det må jeg si meg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå