Gå til innhold

modnings akupunktur


snipp&snapp

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har prøvd? erfaring?

 

vet dere om noen på øvre romerike som driver med dette? og evt pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Har ikke forsøkt selv, men vurderer det selv også, bare ikke kommet meg så langt som å bestille noen time. Som mye annet så har jeg hørt både de som mener at det fungerer kjempebra og andre som ikke mener det har effekt.

 

Om du ser på http://www.akupunktur.no/ på finn din akupunktør så kan du finne de som er med i NAFO i hele Norge. Da har du ett utgangspunkt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har prøvd akupunktur 3 ganger nå, men det hjelper ikke forløpig. Hadde termin 6 feb, og vil så gjerne ha det lille nurket ut, men den kommer vel når den skal........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde akupunktur på mandag.. natten deretter var en natt som jeg aldri har kjent maken til.. tulla i magen har jeg aldri kjent så aktiv før som da og masse kynnere/modningsrier i flere timer. nesten så jeg måtte puste meg igjennom dem føltes det :P men jeg tok ikke tiden.. morgenen etter var det som om ingenting hadde skjedd, hmm, kroppen er merkelig! skal på ny time i morgen tidlig, så da får vi se hva morgen dagen/natten bringer. jeg har termin i morgen, så håper det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg begynte med modningsakupunktur ca 4 uker før termin. Jeg hadde termin 7 feb men fødte prinsen min 3 feb :) deilig å slippe å gå over :)

 

Jeg tok akupunktur i ski og betalte 390 pr gang, 1 gr pr uke. Ble anbefalt 2 gr i uka men jeg synes det ble veldig dyrt.

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...