Gå til innhold

Mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått mage?

Jeg har fått litt, er kanskje bare meg som merker det, men den er der.

Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Kan være jeg er 4 uker lenger enn hva jeg egentlig tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Dette begynner faktisk jeg å lure på også, for jeg har gigamage. Det er ikke tull altså. Jeg har fått skikkelig mage. Er 10+2 idag. Så jeg er ikke så langt. Men jeg er fryktelig usikker på siste mens da så jeg kan sikkert være lenger enn jeg tror. Kanskje det til og med er to der inne.. hehe..

 

Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 8 uker.

Jeg har kontroll på mensen, men sist gang var det bare bittelitt. Egentlig så har det bare vært bittelitt de to siste gangen..

Har og tenkt tanken på at det kan være to.

Hadde jeg hatt tid, så skulle jeg ha tatt meg en tur til ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid for fjerde gang. 10 uker i morgen, og sliter med å skjule magen nå ja. Har i alle mine svangerskap fått mage tidlig, men så har den liksom forvunnet litt etter uke 12-13. Mener det er pga at magen blir veldig oppblåst og full av luft da forsøyelsessystemet jobber mye senere enn til vanlig. Har allerede byttet ut de vanlige fine buksene med modeller med strikk i livet og litt med vidde. Ser frem til om en måneds tid når det er helt greit at magen synes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med nr to og er 11 uker i morgen. Magen synes veldig godt så det er vanskelig å ikke få noen blikk. Når jeg var i 8 uke spurte en i kantinen hvor langt jeg var på vei, ganske pinlig i en lang kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare oppblåshet. Det er jo ikkenoe halve nær navel enda.. Jeg for min del er fet og vet såpass at det absolutt ikke er noen gravidmage selv om jeg kan ta på gravid-bukser og se ut som jeg er i iuke 17 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått litt mage og jeg er i uke 7 en plass, nesten 8. Men hjelpes så tidlig da? problem med bukser jeg også, gensere så det ikke skal vises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 blank i dag, og andre gangs. Har sittet på jobb i dag med glidelås og knapp oppe på buksa i hele dag. Men det er mer fordi at jeg er så uvel at jeg ikke tåler trykk på magen, og at magen er oppblåst enn at det er babymage.

 

Men må vel å få i meg mammabukse snart så det skal gå ann å labbe rundt på jobb uten at buksa er vidåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma här, har allt en liten kula och är 9+0 idag. Men den blir väldigt uppblåst på kvällarna..herregud säger jag bara :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+3 og sliter med å skjule magen. Har to barn fra før, men har alltid fått tidlig synlig mage. Ble her om dagen fortalt at jeg så litt tjukk ut, jeg lo godt da jeg sa jeg var gravid...Men føler det er litt kjipt å allerede skulle hoppe inn i mamma buksene.

Har også godt opp ett par kg, så er spent på hvor dette skal ende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt mage igjen fra min første ennå.. men før kunne jeg holde inn magen, men nå står den liksom ut allikevel.. :P gleder meg til jeg får stoooor mage! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...