shewolf Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Hadde vondt i tissen, klemmer på og kjennes som jeg må tisse veldig ofte. Tenkte det var babyen, men kjenner at det gjør vondt når jeg tar nedentil.. Dro til legen.. fikk utslag på infeksjon +3, sendte til ahus. Men de fant ingenting de følte for å ringe meg pga. ?? Er det normalt da, å ha vondt i tissen når man er gravid? Kommer til å tisse på de som skal taimot babyen, for så fort jeg får luft på svir det og da tisser jeg..
MinAndreSkatt Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 er det en brennede følelse på innsiden? da kan det i så fall være urinveisinfeksjon.... sliter mye med det selv. veldig lett å få det når man er gravid også.
shewolf Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Det gjør ikke vondt å tisse, men i tissen liksom, eller om det er klitoris. I det området hvertfall. :/ Siden det slo ut på urinprøve (og har gjort det 3 eller 4 ganger nå) så regnet jeg med at det var det, men slo ikke ut noe denne gangen heller når det ble sendt til dyrkning. Var innlagt på sykehus i desember med helt forferdelige smerter i nyreområdet, men også da fant de ingenting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå