Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Nå har ikke jeg barn ennå, men samboeren og jeg har snakket om det og jeg har kommet til å tenke på en ting. Jeg har to søsken, en søster og en bror, og både søstra mi og jeg var faddere da broren vår fikk barn. Jeg har ikke et altfor godt forhold til min søster selv om det for andre ser sånn ut. Hun kommer stadig med små stikk som irriterer meg, og prøver jeg å si noe tilbake er det jeg som er vanskelig. Kan være så enkle ting som at jeg velger å ta hensyn til samboeren min når han sier at han ikke vil jeg skal klippe meg kort, da kommer det en ekkel kommentar. Hun har også sagt at hun aldri vil ha barn(og det er ikke bare noe hun sier). Så, og nå kommer jeg til poenget, når jeg får barn vil jeg ikke at hun skal være fadder. Jeg vil ha broren min og bestevenninna mi. Er dette slemt? Jeg vil ikke ha en fadder for mitt barn som ikke behandler meg på en skikkelig måte. Veit at det kommer til å komme en reaksjon på det fra henne, men er redd for å lage dårlig stemning i familien. Ja, jeg veit jeg tar sorgene på forskudd, men dette er noe jeg bekymrer meg for allerede. Beklager hvis det ble litt langt og rotete
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Du står helt fritt til å velge faddere selv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Ja, er jo klar over det. Men tror nok det blir forventet at jeg skal bruke begge søsknene mine, og ikke bare en. Noen andre som har gjort det sånn? HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Velg de du vil ha:) Man forventer gjerne at søsken skal stille opp uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå