Gå til innhold

Medisinsk abort. Detaljer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en Mifegyn tablett i går kl 11. Har hatt MA.

Litt utpå dagen idag så begynte jeg og få slim i trusa..

Så brunt blod, og nå frisk blod. Ingen klumper.

 

Har smerter som kommer og går, akkurat som rier...

 

Men trodde ikke jeg skulle begynne og blø før i morgen når jeg skulle få stikk piller i skjeden?

 

Smertene kommer og går ca hvert 10 ende minutt, og det er ikke mye behagelig det greiene her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en med.abort på sykehuset en gang, og tok tabelett på sykehuset 2 dager før. Da spurte sykepleieren meg om jeg hadde blødd noe hjemme, og hatt smerter.

Var ei annen ei på samme rom som hadde blødd noe vanvittig hjemme etter tabeletten så det er nok vanlig....

Skrevet

Hei! :) Tok selv abort for noen uker siden..

Noen begynner å blø etter de har fått første pillen. Jeg derimot blødde ikke før 1 time etter pillene i skjeden.

 

 

Skrevet

Ok. takk for svar

kan det hende at jeg blir ferdig med aborteringen med Mifegyn da?

 

HI

Skrevet

jeg tok det (helt ufrivillig, men fosteret var dødt). Fikk tabl på dagen på sykehuset - blødde gjennom hele natten og så ble det likevel utskrapning dagen etter.

Skrevet

Hm. Nei, det trur jeg ikke..

Du får tabletter som skal settes inn som setter igang dette.

 

 

Skrevet

ok. så vondt som dette er så gruer jeg meg til i morgen.

for det er vel enda verre? og hvorfor fikk jeg mifegyn når fosteret allerede er dødt??? :S Kom til og tenke på det nå

Skrevet

lurer jeg også på.. Hmm..

 

Er det imorgen du skal "gjennom" det hele? Hvis ja, så :

Når jeg var der syns jeg at det var værst å vente til da legen kom..

Smertene kom ca 1 time etter jeg hadde fått tabletter i skjeden. Det varierer selvfølgelig.

 

Men jeg fikk det etter 1 time, klarte nesten ikke stå.. Men ringte på en sykepleier å fikk 4-5 smertestillende.. hadde fortsatt litt smerter, men ikke så ille.. kjente det i ryggen også. Så prøve å gå litt, og gå ofte på do.

Det gikk bedre, og når jeg hadde blødd ut nesten alt, merka jeg nesten ingenting!

 

 

Hilsen ei som tok med.abort av samme grunn som deg, den 13. jan :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...