Gå til innhold

Nytt treff for oss Mai-mammer 17.feb!


maibarn11

Anbefalte innlegg

Hei:)

Ser at det er ønske om nytt treff for oss Mai-mammaer! Datoen er satt til 17. februar på Egon på Storo. Håper det er mange som har anledning til å komme:) Meld dere på her!

 

Jeg er med! :) Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte det være 17 :( jeg drar 16 til tyskland for å handle baby utstyr.. fant ikke denne siden før nå. så kjedelig...har virekelig lyst å bli kjent med noen i samme situasjon siden ingen av mine venner er gravid :( håper at det blir flere treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hvis jeg får barnevakt:)

Men hvorfor er det ikke satt opp som Bim-treff?

Sikkert ikke alle som ser denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, er det ikke satt opp som BIM treff?? Jeg trodde i så fall jeg hadde gjort det. Hvordan gjør man det da? Skjønner jeg må lære dette:p ;)

 

Jeg tenker kl 19.00 Hva tror dere om det? Jeg glemte at vi har personalmøte på jobben den dagen, men det er ferdig kl 19.00, så jeg kommer da så fort jeg kan etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Skulle vi utsatt dette treffet i og med at det ikke har vært oppført som BIM-treff + at det ikke er så mange påmeldte? Eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for utsettelse til neste uke siden dattera mi er syk:( Får ikke vært med på torsdag likevel...

Hva i tilfelle med mandag førstkommende?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på hvorfor treffet ikke har stått oppe..

Mn greit d blir utsatt da:)

Men veldig dumt d ble på torsdag, skulle så gjerne vært med..

Men eneste dagen d desverre ikke passer.

Jeg er helt klart m hvis d blir en annen dag t uka ellers får jeg se frem til neste gang igjen!:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt.. :/ Det er jo ingen som har svart enda, så det er vel ikke noe i veien for å kanskje endre dagen? Fredagen f.eks., eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere som kan, da er vi ihvertfall 3 stk :) Jeg kan ringe Egon og reservere bord til ca 5 stk, så får vi håpe flere rekker å melde seg på til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren! Jeg har fått omgangssyken og får dessverre ikke kommet i dag:(:( Og jeg som hadde gleda meg til treff..

Ikke vent alt for lenge med neste treff da;)

Kos dere i kveld jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...