Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Ja, han hadde på seg sametruse. Han dreiv å luska rundt i gangen i går kveld og til morran i dag satte han seg ned på huk å kikka inn på rommet mitt. Jeg gråt lenge.. jeg var jo litt brisen fra kvelden før. Samboeren min var i hagen å rydda. Men, jeg så han ingen steder så jeg ble nødt til å høre på denne halvnakne samen, som gauka som jeg aldri har hørt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Da ville jeg tryllet vekk rumpehullet hans hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 nei, jeg kasta noen egg som fløyt i en pakke hvor noen andre ikke gjorde det når han begynte å runke mens han gauka. lav var han og!! stod liksom bøyd i knærne så runketissen hans truet med å sprute på meg..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 kanskje han ikke runka, men prøvde å starte opp en liten propell han hadde inn der for å fly opp til deg og plutselig bli til en edderkopp?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 ikke vet jeg men han drev å skvetta rundt i hjørnene her. Til slutt angrep han meg og klorte meg på leggen. rettigheter ???
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Sikker på at det var en same da, og ikke en alv eller oljesjeik?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 herregud skjønner dere ikke hva jeg skriver!! han hadde på seg samelue og sametruse.. er ganske sikker jah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå