Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 jeg er samboer og har barn med en flott kar;) MEN, jeg tenner så på en som er øh 50 år og tykk(jeg er 25, tynn og pent utseende sies det).....nei det er ikke tull. Har jobbte sammen med han en mnd. og han er så utrolig koselig og råbra humor! Kommer jo aldri til å gjøre noe ulovlig, men er jeg blitt helt gæren eller...? Må sies at vi jobber ikke sammen nå og ser ikke hverandre annet enn kanskje 1 gang i mnd på butikken:P Føler meg helt...rar... noen flere kanskje som er som meg?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 åj ble dobbet av den...er visst noe galt med forumet til tider.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Da er vi i nesten samme båt. Huff, falt for en i bhg, han er 18 år yngere enn meg. Klarer ikke å være rolig når han er på vakt, ser etter alle mulige og umulige tegn. Hvorfor skjedde dette? Kjennes godt ut samtidig som det ikke passer om du skjønner? Om jeg hadde gjort noe ulovlig som du sier? Tja, si det!! Nå kjenner jeg det bruser i kroppen igjen. Han skal slutte snart, kansje en fordel? Eller har jeg da bare dårlig tid?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 har du kjæreste så hold deg unna;) det kommer iallefall jeg til å gjøre:)hvis ikke: go for it;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå