Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 jeg har vært tilkalingsvikar hos en barnehage de siste 10 måndene og har jobbet gjenomsnitllig 90% før jeg ble sykmeldt, for 3 månder siden fikk jeg et vikariat på 50% i et år men jeg fikk også estra vakter slik at jeg jobbet 100% i 3 månder før jeg ble sykmeldt, Jeg har fått vedtake på sykepenger fra nav der det står at ved et kortvarig vikariat på 6 månder skal intekten beregnes etter inntekten på sykmeldingstidspunktet som var 50%. Deretter kan det ytes sykepenger etter tredje eller fjerde ledd. og etter på står det at de har beregnet mitt inntektstap til 50% er dette riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå