Gå til innhold

trenger hjelp med NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært tilkalingsvikar hos en barnehage de siste 10 måndene og har jobbet gjenomsnitllig 90% før jeg ble sykmeldt,

for 3 månder siden fikk jeg et vikariat på 50% i et år men jeg fikk også estra vakter slik at jeg jobbet 100% i 3 månder før jeg ble sykmeldt,

Jeg har fått vedtake på sykepenger fra nav der det står at ved et kortvarig vikariat på 6 månder skal intekten beregnes etter inntekten på sykmeldingstidspunktet som var 50%.

Deretter kan det ytes sykepenger etter tredje eller fjerde ledd. og etter på står det at de har beregnet mitt inntektstap til 50% er dette riktig?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...