Gjest Gul stjerne Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Jeg trenger tips til treningsmusikk:) Låtene skal passe til løping/jogging. Har du noen gode forslag, gjerne rock eller disco, men alle tips mottas med takk :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Her er noen fra min løpeliste, som gjør meg gira på å løpe videre ;-) Lady Gaga sine låter Don't stop me now - Queen Single Ladies - Beyonce Misirlou - Fra Pulp Fiction Waka waka - Shakira Run to the Hills - Iron Maiden Footloose - Kenny Loggins Du Hast - Rammstein Maniac - Michael Sembello Back to the 80's - Aqua Ikke noe rød tråd her altså.. ;-)
tante grusom master of law Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Jeg løper mye, og her er noen av favorittene: rancid- avenues and alleyways rancid - Olympia WA rancid- ruby soho O-zone - dragostea din tei green day- jesus of suburbia weezer - buddy holly dolly parton - Jolene Offenbach- orfeus... (cancan) Rancid er punk, og ekstremt bra løpemusikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå