Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Tørrfisk, fiskegrateng og lapskaus :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Ovnsbakt laks med poteter og creme fresh (skrives det sånn da?) Legg folie i en ildfast form, og putt fisken oppi der. Legg så over ferdigkuttet paprika, sqaush, vårløk, hvitløk og eventuelt litt rød chili. Strå over med jægerkrydder og salt, og putt litt creme fresh på toppen. Lukk igjen folien og la det så i ovnen i ca 40 min. Kok poteter ved siden av. Smaker herlig!!! Ellers er jeg kjempe glad i wok, og da helst med friske grønnsaker, og fiskepudding med hvit saus, poteter, gulerøtter, bacon og masse karri.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 må vel være fajitas , all slags salater, det elsker jeg, kjøtt og fisk med dampede grønnsaker til, alt uten saus og poteter så klart!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 I dag skal jeg ha kokt torsk med litt baconbiter, kokte gulrøtter, blomkål og poteter. Nam Ovnsbakt ørret eller laks med grønnsaker med potet eller grov pasta. Jeg bruker litt smør i foliepakken i stedet for creme fraiche. Wok med svine- eller kylling strimler med broccoli, gulrøtter, paprika, hvitløk og kinakål. Bruker teryaki eller annen woksaus. Hjemmelaget bolognese av svinekjøttdeig, friske urter og tomater. Grov pasta. Ovnsbakt og glasert/marinert kyllingfillet, med bakte grønnsaker og villris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå