Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hva synes dere om sammensetningen Emil Andreas? Fint eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Er den kombinasjonen bedre enn bare Emil? Emil er oppkalling, men jeg har besstandig likt Andreas så godt..... Dessuten synes jeg at Andreas gjør at navnet bli mindre "barnslig" ;-). Håper på flere synspunkter!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Oi! Det gikk litt fort i svingene! Mange skriveleifer i innlegget mitt over! Sorry!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Andreas er et fint navn. Det vil også være med på å skille ham fra alle de andre Emil'ene. Og for all del, ikke kall ham Emil André, hvis det skulle være et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Det er akkuratt det. Men usikker på om Emil er penest alene allikevel.... Men Andreas er et sånt nydelig navn så derfor er jeg veldig usikker her.....Har allerede begynt å kalle gutten vår Emil, noe oldefaren er veldig stolt over. Han er bare 1 uke gammel. Men føler det haster; skal/skal ikke plotte på Andreas?? Flere synspunkter rundt dette??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Synes Emil Andreas var fint! Emil Alexander er også et fint alternativ synes jeg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Ok, dere fleste synes det er en fin kombinasjon. Men; er Emil finest alene?? Samboeren min mener nemlig det, og jeg vil ikke trumfe igjennom Andreas, men han er også interessert i hva dere mener.... Med eller uten Andreas; hva er finest!!!???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå