Gå til innhold

Jeg elsker svigerfamilien min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så leit at det er så mange som ikke kommer overens med svigerfamilien sin. Min svigermor har tre sønner, og har tatt i mot alle svigerdøtrene sine med åpne armer. Hun er en fantastisk dame og jeg er kjempeglad i henne. Svigerfar er akkurat likedan. Så hyggelige og herlige mennesker. De er hjelpsomme og stiller alltid opp! Brødrene til samboeren min, og deres koner, er også helt topp!

Men etter det jeg leser her inne er jeg blant de få heldige som virkelig kommer overens med svigerfamilien. Jeg vet at jeg skal gjøre alt jeg kan for å være en god svigermor når den tid kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er veldig glad i svigers. Hender jo svigermor gjør litt rare ting ( feks godteri til ungene i tide og utide ) men i forhold til at det positive de gjør, er det en dråpe i havet...

Skrevet

Jeg er også veldig glad i svigerfamilien min! De har mottatt meg som egen datter, vi er veldig ærlige mot hverandre i alle situasjoner:)

Svigerfaren er bare helt topp, helt herlig:)

Skrevet

Jeg tror de aller fleste er glade i svigerfamilien sin. Men de som ikke har noen problemer eller konflikter å dele / få råd om skriver jo ikke innlegg.

Skrevet

jeg kan spare meg litt for en svigerinne (men det kan alle andre også...), men forøvrig har jeg verdens beste forhold til min svigerfamilie!

Svigerforeldrene mine stiller opp når det skal være på hva det skal være.

Skrevet

Svigerfamilien min er heller ikke så aller verst, eneste minus er at svigermor blander seg for mye. Men både jeg og mannen overser henne når hun starter så det er ikke ett uoverkommelig problem ;)

Ellers så misunner jeg samboeren til broren min, før hun har VIRKELIG en fantastisk svigerfamilie :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...