Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Er det noen som ble satt i gang i første svangerskap og hadde en helt forferdelig, j***** fødsel med førstemann, men som hadde en bedre, normal fødsel med nr. 2??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Det er det 100 % sikkert. Og motsatt. Fødseler er gjerne helt ulike selv om den skjer i samme kropp :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Det er veldig koselig og se at noen har en slik positiv holdning som deg Men er det noen med erfaring? Er i starten på 3. trimester, og kjenner jeg har begynt å "ombestemme" meg angående det og føde på nytt. Litt sent kanskje, men
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 jeg ble satt igang med mine to første barn....fødselen med førstemann var ganske tøff, 30 timer fra 3 cm til han var født...men andremann derimot gikk fort...1,5 time fra jeg fikk drypp(vannet gikk med en gang) til hun var ute....hadde ikke noe rier før det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hei Hi Jeg ble satt igang da jeg fødte for noen mnd siden. Jeg fikk også en lang fødsel med mange komplikasjoner. Jeg mistet 2,5 l blod, revnet hele veien og knakk halebenet. Babyen ble tatt med sugekopp da jeg ikke fikk pressrier (før legen hadde dradd babyen litt ut, slik at han kom ut alt for fort). Og han kom skjevt ut. Så jeg ble lagt i narkose etter fødselen, så havnet vi på isolat på barsel. Men jeg ser frem til neste fødsel og har troa på at den skal bli mye bedre, det går kun oppover herfra Men jeg skal aldri mer igangsettes! Og så er det noe med dette at en har født før også da, det er nå noe med dette å være førstegangs. Håper at du får en fin fødsel neste gang
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Fødsler er veldig forskjellige. Etter å ha hatt to normale og spontane fødsler, så måtte jeg settes i gang med tredjemann fordi det rett og slett ikke skjedde noe. Enda kroppen min to ganger før hadde født et barn, så klarte den ikke det på tredje. Omvendt situasjon, med det viser jo at det er fullt mulig
Ranveig R Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Min første fødsel var ikkje heilt forferdeleg, men den var igangsett og i ettertid ser eg på den som betydeleg verre enn andre fødsel i alle fall. Andre fødsel kom i gang av seg sjølv og var ein drømmefødsel utan like )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå