Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Er det noe som har oppstått plutselig, eller har det vart lenge?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Får han aldri utløsning, eller oppstår problemet "bare" når dere har samleie?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 jeg vet igrunn ikke. Pga min manglende lyst har vi ikke hatt mye sex. Og jeg har ikke skjønt det før nå, han har ikke sagt noe. Jeg vet ikke om han føler det er et problem heller, og ikke skal vi ha flere barn. Men å få en mann til legen pga slike ting høres ikke ut som verdens enkleste sak... Lettere å ordne opp i konflikten i Egypt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Eksen min hadde det sånn. Han fikk den opp, men kom ikke. Var nok mye prestasjonsangst, kombinert med at han hadde blitt "tukla med" av faren sin, så var nok noe traumer der å...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Det vet jeg heller ikke, jeg har ikke tatt det opp med han enda...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har forhold til to menn som har hatt dette problemet. Begge kun kun få utløsning dersom de onanerte. Begge sa at sexen var topp, at det føltes som om det skjedde hele tiden - men det skjedde ikke. Jeg fikk aldri noen av dem til å komme, verken gjennom samleie, oralsex eller ronking. Ingen av dem gikk til legen, og "problemet" varte til forholdene var slutt (det ene i syv år): For alt jeg vet sliter de med det fremdeles.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 men det gikk før, så han har ikke alltid vært slik. Jeg kommer jo selv mye lettere og fortere alene, jeg antar at det er likedan med menn kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå