Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 å drikke mye vann når man slanker seg?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Fordi vann er uten en eneste kallori og det gir en metthetsfølese så du spiser mindre/får mindre sultfølese.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke viktig å drikke mye vann når man slanker seg. Det er viktig å drikke mye vann, punktum. Vann er rensende, får kroppen til å gi slipp på overflødig vann, får igang alle prosesser i kroppen og er sunt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå