Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 må man søke alle barnehagene som er på plassen eller er det ok å søke bare et par stykker?(vi har 6 her...)....tenker hvis man ikke får plass i en av de to nå og med jobben og alt...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 jeg ville ha søkt alle, så har en hvertfall en større sjanse til å stå uten plass til høsten.. Du kan fortsatt stå på venteliste på de to du ønsker høyest
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Man må jo ingenting som helst. Med du får normalt ikke plass i barnehager der du ikke har søkt. I min kommune er det felles opptak, og da søker vi de aktuelle barnehagene i prioritert rekkefølge.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 men tenker på om jeg ikke får plass i noen av de 2 og jeg egentlig skal begynne i jobb, kan sjefen min si meg opp da?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Du har jo ett lite problem hvis du ikke får kommet på jobb. Så jeg ville nok hatt flere bhg i bakhånd. Det kan jo hende sjefen er snill, men da får du vel i beste fall permisjon uten lønn til du kommer deg på jobb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 okei, ja får vell bare søke flere da...(selv om det er langt å kjøre :S)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå