Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Lurer på noe og lurer på om noen av dere vet eller har opplevd lignende. Prøver å komme gjennom til forsikringsselskapet men tar jo son tid. Vi kjørte på veien og en lastebil med en haug med småsteiner/pukk kjørte foran oss. Lasteplanet var toppet med stein/pukk og dessverre traff en rett i frontruta og laget skade. Sånne ting kan jo dessverre skje men det jeg lurer på er om dette er noe vi må betale selv (altså egenandelen på forsikringen) eller er det noe pukkselskapet skal ordne?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 har dere skrive skademld? hvis ikke må dere ta kostnadene selv....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Nei, det var midt på veien så var ikke bare bare å få stoppet dessverre. Men noterte meg navn, nummer og skilt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Trodde det var slik at om det er en stensprut i synsvinkel, så dekker forsikringsselskapet det uansett. Blir en egenandel om ruten er knust og må skiftes
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Om du har kasko på bilen så får du byttet frontrute gratis. Det er bare å ta kontakt med ditt forsikringsselskap
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Takk for svar Nå kom jeg gjennom og med vår forsikring var det bare å gå å fikse det og skrive en skademelding der så slapp vi betale for skaden:) (det vil si, den skaden er vel godt dekket i forsikringssummen vi betaler )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå