Gå til innhold

Hodepineproblemer! Hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 3 dagene hatt en skikkelig vond hodepine. Jeg våkner med hodepine og den kommer og går ila dagen.

Hodepinen sitter som regel i panna og rundt tinningen. Noen ganger stikker det til rett over øyenbryna og.

Hjelper med paracet men er vel ikke så bra å spise 1 brett i døgnet, kanskje.

Hva kommer dette av? Blir gærn. Orker ingen ting lenger.. hverken trening eller husarbeid.

Har opplevd lignende før da jeg gikk på Diane p-piller. Legen sa da at det var en klassisk "østrogenhodepine". Der rare er at hodepinen kjennes helt lik ut men jeg har ikke gått på p-piller på 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik hodepine har jeg hatt en uke noe, ikke noe hjelper... hørte noen snakket om ett virus men vet ikke...

Skrevet

Ja, det kan jo være. Håper det gir seg snart! Er slitsomt når hodepinen er like ille etter en lur og frisk luft liksom.

Skrevet

Jeg slet skikkelig med hoepine for en del år siden. Eneste som hjalp var å kutte ut melk.

Noen år senere innførte jeg det forsiktig igjen og har ikke reagert siden.

Kunne sikkert ha testet å innføre det tidligere, men var så vant til å leve uten melken at jeg ikke tenkte på det. Dessutten ble hodepinene så sinnsyke etterhvert at jeg ikke ville risikere den.

Skrevet

Jeg er allergisk for melk faktisk! Har til nå kunne spise mat med innhold av melkeproteiner, kanskje det er dette jeg har begynt å reagere på? Da tror jeg at jeg skal prøve å kutte ut mat med spor av melk og.

Skrevet

Oj, ja da høres det som noe som kan henge sammen.

selv var jeg hos legen og fikk det sjekket, men det ble ikke funnet noe galt. Så fikk jeg tipset fra ei med samme problem og hodepinen var borte.

Og å kutte ut melk noen dager skader jo ikke....

Skrevet

Nei det skader overhodet ikke :) Takk for tipset! Tiltak må til for å få bukt med denne hodepinen! Og det raskt.

Skrevet

kan høres ut som to forskjellige ting

det ene er at bihulene er tette

den andre er spenningshodepine.

bihuler - prøv å spyle nesa med saltvann med nesehorn. Gjenta jevnlig

spenningshodepine - tren deg skikkelig varm - tøy ut - drikk et glass rødvin og sov litt.

pass på at du er helt avspent før du sovner. sjekk også gjennom dagen at du ikke strammer kjeven osv.

god bedring!

Skrevet

Jeg hadde slik hodepine da jeg hadde lav blodprosent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...