Gå til innhold

nei dette blir bare for dumt.... (finn annonse)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er dumt med den da? Ser bare en helt vanlig vogn-annonse jeg. Eneste jeg savnet var kanskje årsmodellen på vogna, men eller var det da ingenting unormalt.

Skrevet

ser iallfall ut som en meget gammel vogn,og da er jo prisen helt vill!!!

Skrevet

3000 for det rælet der? Hadde max gitt 300.

Skrevet

Jeg ser heller ikke noe galt med den annonsen !

Skrevet

Veldig dyr kanskje, til å være så gammel? Riktig nok var det lufthjul, men den ser ut som 1995-modell eller noe slikt.

Skrevet

Vel, det er jo fint at noen er villige til å kjøpe overprisede vogner da :-) (Mammaen til ett eller annet og hopsideisiiiiiiiiiiiiiiiiiii)

Skrevet

det er jo det jeg mener... 3000 for den liksom????

jeg betalte 4500 for en 2009 modell!!

fikk bare litt sjokk, for den var jo ikke akkurat...... flott.

Skrevet

Vel, det er jo lov å prøve seg :-D

Skrevet

ja det er jo absolutt lov å prøve seg :)

Altså, emmaljunga er gode og holdbare vogner, og jeg tviler ikke på at denne er akkurat det :) MEN, prisen er jo helt latterlig, OG utseende litsier en meget gammel vogn. uansett hvor godt den er holdt, er den aldri verdt 3000. men altså, kanskje det er skrivefeil? at de MENTE 300?

Hi

Skrevet

Hvor har jeg skrivd at jeg kunne ha kjøpt den vogna ?

Skjønner godt at hun som selger vogna prøver seg ,hun vil sikkert ha mest mulig for den ...

Om det hadde stått 6-7000 for den ,kunne jeg ha skjønt det hi !

Skrevet

11:04 er meg :

Skrevet

Denne vognen må jo være fra nitti-tallet en gang.

Vognen er helt sikkert velholdt og fin altså, men TRE TUSEN?

Nei, det er den dessverre ikke verdt.

Det er lov å prøve seg, men jeg vil jo nesten si at om man overtaler noen til å betale tre tusen for en slik vogn, så er det på kanten til svindel.

Skrevet

hehe... Selgeren var nok litt vel optimistisk her. Dette er en modell fra 90-tallet. Det kan jeg si med stor sikkerhet fordi jeg fikk barn i 2000 og da solgte de ut denne type modell, slutt på rutenes tid ;) Milleniumsmodellene skulle være mørke eller grå/sølvaktige. Hjelper ikke om den er aldri så vedlikeholdt, jeg håper ingen lar seg lure av denne overprisingen.

Skrevet

Hahaha! Latterlig. Solgte min edge 2008 modell for 3800 kr, så den var litt drøy ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...