Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Skal kjøpe gave til broren min og svigerinna mi. De har bursdag nesten samtidig. I tillegg så flytter de inn i nytt hus i samme periode. Tenkte da jeg skulle kjøpe noe til de sammen som blir både bursdagsgave og innflyningsgave. Jeg er arbeidsledig for tiden så har ikke all verden av penger, men har klart å satt av 1500,- kr til gave(ne). Tenkte derfor å slå sammen slik at de for en fin ting, i stedet for flere småting. Men vet ikke hva jeg skal finne på. De er minimalistiske, så pyntegjenstander er uaktuelt hvis det ikke er mer type kunst da. Ellers så er jeg helt grønn. Tenkte kanskje på Rørospledd, men blir dette veldig kjedelig? Tips mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Synes Rørospledd var en kjempefin gave :-) Ville blitt veldig glad for det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Hei Nytt hus betyr ofte litt oppussing/skruing etc - så hva med noe praktisk som drill/verktøy av noe slag? LItt avhengig av hva slags utstyr de har fra før... Eller du kan spare pengene og gi gavekort på barnepass i flyttinga om de har barn?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Gavekort på en fin interiørbutikk de liker?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 En kul tivoli pal radio er helt super:) Fåes i mange forskjellige farger nå.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Huset er nybygd så noe oppussing trengs ikke. Og bror har vel alt av verktøy. Tivoliradio har de også. Men tusen takk for tips:) Hmm... Kanskje kjøpe gavekort på interiøbutikk. Er det noen kule butikker i Oslo/Sandvika som anbefales. Bor ikke der selv så er ikke så kjent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå