Tsb Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hei, er nå 8 uker å 2 dager på vei.. sliter enormt med morgenkvalme og kvalme generelt om dagen. Jeg og sambo leier hus, huset er gammel og det er også rørsystemet til kloakken! I over en uke nå har vi har intens kloakklukt og har varslet husværtene om dette, som forøvrig er nærmeste nabo. mandag som var fikk vi beskjed om at de hadde ikke tid da, for de skulle på kino!?! men kanskje iløpet av uken kunne de komme. Sendte dem mld nå i dag, men får ikke svar. er ille nokk med morgenkvalme, men trenger ikke være unødvendig kvalm hele dagen pga kloakklukt i hele huset! Er det noen her som vet om kloakk lukt er helsefarlig? vurderer sterkt og holde husleia tilbake og bosette meg en annen plass til dette er ordnet, på husvertens regning. kanskje noen som vet om det finnes regler eller lover om dette? ville sette stor pris på svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå