Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 høylydt, og hvordan reagerte de? Tenker på de minste babyene og opp til 2 år..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Babyen brydde seg ikke særlig, men det gjorde 3 og 6 åringen...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Ja, jeg ville ikke dette, men barnefaren brydde seg ikke, og kjefta kjempehøyt og dytta ting i veggene, tilogmed barnevogna. Jeg fikk nok når lille var 2 mnd, da dro vi rett og slett, dette får ikke ungen min lov til å vokse opp i! Men her var det mye andre ting bak også da. Derfor ordna vi ikke opp i det, endte i at jeg og barnet rømte istede.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 ja desverre:( kolikk og andre sykdommer i hus...ble desverre litt krangling foran barna da...babyen ble urolig, 5 åringen brydde eg ikke og 8 åringen ba oss slutte eller så flytter a ut....ops....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 aldri - men så har vi heller aldri kranglet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå