Gå til innhold

Noen som har vært på maldivene eller mauritsius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det og ja med barn? tenker muligens å dra dit på bryllupsreise.

noen tips å komme med...? betalte du/dere mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderte å dra dit engang, men det ble alt for dyrt.. kjempe dyrt å komme seg dit.. først til sørafrika, så ut til øynene. Tror også det er kjempedyrt på øyene fordi de må importere alt av mat etc. Men det er sikkert fantastisk fint der.. Men vi dro til Thailand istedet, til steder hvor det ikke var så mye turister og det var minst like vakkert.. også så utrolig mye billigere.

Skrevet

Etter hva jeg ar forstått så går det direkte fly til mauritius, flere norske operatører som gjør det. dessuten er mat og drikke relativt billig der, de behøver ikke å importere mye som over skriver. De produserer mye på øye.

Du må nok ut med minst 15000 pr person med hotell dersom du skal reise dit. ikke vært der selv, men det er en stor drøm jeg har om å reise dit. Har lest mye om maritius på nettet så jeg anbefaler at du googler litt...

Skrevet

Har finni fly med overnatting for 2 voksne til 22500 kr. Mellomlanding i paris.

Skrevet

Ja jeg som surrer, vi ville kombinere det med safari tur i Sør Afrika, og da ble det svinedyrt.

Skrevet

Hehe, det kan jeg tenke meg. Har funnet at prisnivået lokalt er 1/3 av norske priser og noe høyere på hotellområdet.

Skrevet

På paradisreiser.no har de turer både til mauritius og maldivene...

lykke til med valget : ) og kos dere masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...