Gå til innhold

Hvilket regntøy er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe nytt regntøy til min gutt på 5 år. Hvilket merke bør jeg velge? Har prøvd en del før men er litt usikker.

Er f eks sparkjøp sitt bra nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt Helly Hansen og Navigare, veldig fornøyd med begge..oG ok på pris også. fikk vell settene for 299 pr stk eller noe hvis ikke jeg husker feil, eller så var det 199 på salg:-)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt regntøy til jenta mi. Har derfor ikke prøvd det ennå, men det ser helt ok ut. Det er suuuuperbillig; 99,- kr hos plagg.no. De har dem i mørk rosa, blått og grønt. :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Reflex sitt.

Skrevet

Veldig fornøyd med Stormberg sitt regntøy. Kjøpt på xxl!

Skrevet

Jeg jobber i bhg, og synes reflex er et godt merke. Gode og behagelige, tåler at barna sitter i vannet, tåler mye lek før det blir slitasje og holder rett og slett ungene tørre og fornøyde. De er også gjerne litt romslige så det er god plass til varme klær under..

Skrevet

Reflex sitt er bra. Et ganske lett regntøy. Aldri opplevd at det går hull på. Eldstemann hadde en kompis på besøk, og jeg ble litt overrasket over tyngden på regntøyet han, mener det var Navigare.

Barnas Hus har har Reflex regntøy til 199,- men vet ikke om det gjelder nå.

Skrevet

har nettopp kjøpt nytt og kjøpte samme som sist, nemlig Skogstad sitt.

Det andre er brukt i halvannet år av et barn som går i utebhg og det vises ikke at det er brukt.

Koster 499,- for settet men vel verdt det.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med reflex sitt til mine barn. Det koster 399 kr. Har også vært veldig fornøyd med regntøy fra cubus, koster rett under 300 kr :)

Skrevet

Abeko synes jeg er veldig bra. Ticket har også veldig bra regntøy. Velg for all del noe med glidelås og ikke for mange sveiser. Reflex har altid vært bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...