Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Noen som har erfaring med koffeintabeletter? Jeg drikker hverken kaffe eller te, men kunne godt trengt litt å "kvikne til på"....kan jo ikke være særlig _farlig_ når de står i hylla på apoteket...?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har kun prøvd koffeintablettene som de selger i England, regner med at de er litt sterkere enn de norske, pleier som regel å være litt mildere lovverk på sånne ting i England. Jeg synes de funker bra, men man blir ikke uthvilt og opplagt av dem, det kjennes heller ut som en litt "falsk" våkenhet, men det gjør nytten
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 okei:) bare de klarer å holde øynene mine oppe så er det ok:p
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Du får ikke kjøpt rene koffeintabletter i Norge. Det de selger er smertestillende med koffein. Disse burde ikke tas for å bli våken. Jeg pleier å kjøpe i England og det funker veldig bra når jeg har en trøtt dag på jobb hvor jeg trenger å våkne eller trenger litt ekstra energi. Jeg liker ikke kaffe. Jeg tror du får kjøpt koffeinpiller i Sverige.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 åj visste ikke at det er smertestillende...hum, daså...da kan jeg jo ikke kjøpe det..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Koffeintabl i Norge fås kun på resept. Jeg får motsatt virkning av en eller annen grunn. Den ene gangen jeg prøvde å ta det (litt for moro skyld for å se virkningen - og ja, jeg var 15) var jeg verken spesielt trøtt eller sliten. Men jammen meg, en halvtimes tid etterpå så sovnet jeg på sofaen og sov veldig godt et par timer Bare vær obs på at du kan stresse kroppen din veldig med koffeintabl. Det var visst noe sånt som at en tabl tilsvarte 50 kopper kaffe av de jeg prøvde (det var den siste utgaven som ble solgt over disk i Norge - rett før de kom på resept). Venninna mi måtte nesten på sykehuset fordi kroppen hennes ikke tålte det. Så - bare vær obs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå