Gå til innhold

Hadde dere sendt ungen deres på skolen med elveblest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er full av utslett i dag som jeg tror er elveblest, men er ikke sikker..hun føler seg ikke dårlig på noen måte..gå på skolen fordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort det, har hatt det selv og det kan begynne å klø noe voldsomt etterhvert.

Skrevet

Jeg har hatt det og utover begynte det å kjø noe helt sinnsykt!

Skrevet

Elveblest har jeg hatt, og dersom det er det datteren din har fått, tror jeg hun skal få slippe å gå på skolen. Jeg lå rett ut i bare trusa på sengen, full av lindrende krem.

Skrevet

Har gitt henne en allergipille og håper den hjelper!?

Skrevet

Jeg hadde kroppen full av elveblest i nesten to år, hjalp litt med antihistaminer, så hvis du har kan du gi henne det. Men hadde nok holdt barnet hjemme, særlig siden du ikke er 100% sikker på at det er elveblest, og hva hun eventuelt reagerer på. Som regel går elveblest over etter noen timer, men det er ganske heftig når det står på.. Akkurat som det brenner under huden!

Skrevet

min datter har hatt dette flere ganger. gikk da til legen med henne og fikk allergi medisin mot kløen.

dette er ikke smittsomt, men hvis det er så mye burde hun absolutt holdes hjemme, det gjorde jeg, men når det på slutten bare var lite/ikke så mye, så gjorde jeg ignenting av å sende henne i barnehagen:)

men gav dem da beskjed i barnehagen hva det var, så de ikke trodde det var smittsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...