Gå til innhold

Ketolyse damer!!!hjelp spørsmål??


L & lille L

Anbefalte innlegg

hei

har gått på denne kuren 2 ganger før men husker ikke dette..

jeg begynte for noen dager siden og holder på og svette ihjel syns det er extremt varmt over alt selv om inne temp er 19 grader svetter jeg og e helt klam. får helt panikk. har det noe med kuren og gjøre??

 

hodepine har man jo de første dagene men hva annet en farris hjelper??har ikke det her og er så utrolig ubehagelig..

 

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at man blir varm, betyr nok at du er i full gang med å forbrenne fett. Har du sjekket om du har kommet i ketose? Tror nok det går over ganske snart.

Samme med hodepinen din, den går nok over den også. Tror ikke jeg hadde hodepine i mer enn en dag, men det er sikkert ganske individuelt.

Kanskje du har ibux og paracet? Ta en av hver og drikk masse vann... man mister myyyye væske de første dagene og det er utrolig viktig, som du sikkert vet, å få i seg nok drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ¨

hodepina gikk over rask. hatt det de andre gangene jeg har gått på den.

men svette ennu og nu de 2 siste dagene har det vært ille syns jeg begynn og lukte og selv om jeg dusjer vær dag. ikke trent heller.aldri vært plaget med svett lukt.

drikke gjør jeg drikker opp til 3 liter dagen. mye vann og litt fun saft for og få i meg mest mulig dagelig.

får ikke målt ketosen da jeg ikke har stixa mine her jeg er nå. men skal se om det er mulig og få på apoteket. tror jeg forbrennner siden jeg tisse hele tiden og hele dobbelt haka mi er borte :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...