Gå til innhold

Ønsker meg veldig jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å styre følelsene mine. Har gutt fra før og han er verdens mest vidundelige, så fatter ikke hvorfor dette ønsket er så sterkt. Skal på ultralyd om noen få uker. Kan noen si noe positivt om to gutter/ brødreforhold så jeg kan begynne å ønske meg gutt også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet sikkert selv siden du har en gutt at gutter også er bra, men jeg forstår godt ditt ønske om å få en av hver. Lykke til på ul:-)

Skrevet

Jeg ønsket meg også jente som nr to, og ble skuffet da det viste seg å være enda en gutt i magen.

Det må det være lov å si, selv om jeg selvfølgelig satte pris på å være gravid med et friskt barn etc.

Men nå er minsten 3 år, og guttene har et supert søskenforhold. Mulig de hadde hatt det som gutt og jente også, men jeg er utrolig glad for å ha fått mine to gutter.

Trenger ikke flere barn, for jeg har allerede de aller fineste.

Så : Følelsene kan du ikke overkjøre, og veldig mange lønsker seg nok motsatt kjønn når de har barn fra før. Men selv om du skulle bli skuffet, vil det fort gå over.

Skrevet

Vi har to nydelige gutter på 21mnd og 3,5 år.

De er verdens bestevenner og leker alltid sammen.

Det positive med det er at de har samme interessert, derfor leker de mer sammen. Sier ikke at alle gutter har samme interesser, det har så klart ikke mine heller. Den ene liker biler mer enn den andre osv... Men uansett så liker de samme ting. Han eldste blir litt "lamma" når lillebror ikke er hjemme, blir litt sånn hva skal jeg gjøre da?? skal han ikke leke med meg?? skal han ikke spise/sove her?? osv...

Jeg kunne ikke tenkt meg at en av de var jenter. Vi vil gjerne ha en til om en stund og jeg håper vi får en gutt til <3

Lykke til på ul

Skrevet

ååååhhh...hyggelig å lese!!! Håper det blir sånn hvis vi får to gutter!

Skrevet

Jeg tror sånne tanker og ønsker om kjønn bare er noe man har på forhånd. I det øyeblikket barnet er i dine armer så blir det noe annet. Da er det liksom det rette barnet for dere uansett.

Skrevet

22:48 her igjen

Jeg(jente) og lillebroren min vi kranglet hele tiden så det med ett av hvert kjønn funka ikke hjemme hos oss når vi var små, men vi er verdens beste venner nå!!!

Skrevet

Har født 4 gutter og skulle jeg bli gravid igjen er det samme kva som kommer. Elsker det uansett kva det blir.

Skrevet

Jeg er egentlig litt lei meg for at jeg ikke kommer til å være mamma til ei jente. Har to gutter og har ingen planer om flere. Ble litt skuffet på ul, men det gikk fort over. Når minstemann ble født var det akkurat han vi ville ha :)

Men likevel kjenner jeg et lite stikk av misunnelse når andre får vite at de venter jente. Ville aldri byttet ut noen av guttene mine, for de er verdens beste barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...