Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Har du en rotekopp-veske eller har du en sånn ryddig, snerten liten en? I min middels store, sorte "skinn"-veske er det: - En blå skriveblokk i A5-størrelse - En ferskenfarga skriveblokk i A5-størrelse - Lommebok - En fillete studentkalender - Cosmica håndkrem - Eye liner - En lapp med nattbusstider - En gul markeringstusj - En oransje markeringstusj - Blistex leppomade - En dagslinse (i uåpna pakke da) - En tom snusboks - Flexus-kort - Lipgloss - En boks tamponger Noen som vil gjette noe om livet mitt med utgangspunkt i dette?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg gjetter du er student Jeg har ryddet ut av veska mi, så har ikke noe spennende å komme med, desverre. Ellers hadde det vært gøy om noen kunne klart å gjette noe om livet mitt på bakgrunn av det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 jeg har stellebag jeg;P min baby sine saker og noen småting til mor;)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 4 tynne markørpenner. 1 tykk markørpenn 2 kulepenner 1 bok (velferdsrett 1) 1. lovverk 1 hefte med klistremerker hvor de forskjellige lovene står. 1 skrivebok masse papirer uten noe orden 1 paraply 1 termokopp. 2 egg 1 matboks med rugsprø 1 kaviar 1 makrellitomatboks klar for skole i morgen
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har en ganske liten veske med: * Lommebok * Maskara * Lipgloss * Sjokoladepapir Er vel ikke så lett å vite noe om meg av det, men dere må gjerne prøve
Ranveig R Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Eg har kombinert jobb- hobby- og stelleveske. Forrige gong eg svarte på ein liknande tråd tok eg vare på det eg skreiv så eg skulle sleppe å ta det opp igjen neste gong Må kommentere at strikketøyet er bytta ut med eit anna, og det er vel littegrann frå eller til, men ellers mykje det same Oj. Dette kan ta tid... I det store rommet: * strikketøy: rosa kjole i str. 3 år * strikketøy: lilla babyhue str. nyfødd * ekstra garnnøste til strikketøy 1 * 60 cm rundpinne nr 3,5 * min variant av 7. sans frå www.personligalmanacka.se * oppskrift på fiskekaker * søknad om dekking av utgifter til briller/kontaktlinser til barn (NAV) * timekort til øyelegen for guttungen * reservebrillene til eldste, skal byttast glas i dei * 2 bilete av eldste * 1 bilete av lille * programblad; Sotra teaterlag syner farsen Lyst på livet av Ray Cooney og John Chapman * bruksanvisning til Lego City fangetransportbil * oppskrift til strikketøy 1 * ein boks med Dolly Dimple's pizzakrydder * tyggis, stimorol original * 2 esker med minismarties * ein pakke med to taperullar * måleband * ein liten rispose (sånn som ein varmar i mikroen, lommestørrelse) * tapetkniv * 1 plastpose, bretta pent saman * 3 hårstrikk (to er mine, ein er lille sin) * hårband (lille sitt) * ikeablyant * kinderegg-egg (den gule boksen) * eit lite brev frå ein kamerat * div karamellpapir, garnstumpar og rusk * 3 truser str. 86/92 * 1 strømpebukse str 92 * 2 par sokkar str 22-24 * solhatt str 86 Lille innerlomme til venstre: * pose med delar til Lego City fangetransportbil * morsdagskort frå eldste * 2 helsebøker (begge ungane sine) * maleri eg fekk av kameraten til eldste i bhg * brosjyre frå open barnehage * trusopplæringshelsing for eldste * svart sprittusj * neglefil * 14 strømpepinnar i ulike størrelsar * 2 hårklemmer (lille sine) * masse knappenåler (ligg laust, stakk meg på ein av dei) * 50-øring * ein trykknapp * 2 stk tyggis utan papir på (ubrukte i det minste) Lille innerlomme til høgre: * div boss * russekort (søstera mi sitt, frå i fjor) * brosjyre for fotograf Trude Brun Wilhelmsen * mentholatum-salve Ytterrommet: * sjørøvarlapp til brillene til eldste * 2 "perle"armband lille har fått når ho har vore på sjukehuset * husnøkkel * broderisaks * 3 typar tyggis (lysegrøn, mørkegrøn og sølv extra) * korthaldar * penn * prisliste for bursdagsfeiring på leikeland * ferdigskrapt griseflax (utan gevinst) * bussbillett * lypsyl * 1 kr * div rusk og boss * medlemskort i hobbyklubben (er utmeldt no) Trur det var det meste. Trur og det er på tide å rydde. Eller, eg ryddar "heile tida", men det blir like ille igjen etter to dagar
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Du må ha en enormt stor veske, Ranveig R!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Sykeste tråden:) Anonym poster: 678932b1f39ed82abd6b4e25f051ed0b
marsve Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Eg har kombinert jobb- hobby- og stelleveske. Forrige gong eg svarte på ein liknande tråd tok eg vare på det eg skreiv så eg skulle sleppe å ta det opp igjen neste gong :DMå kommentere at strikketøyet er bytta ut med eit anna, og det er vel littegrann frå eller til, men ellers mykje det same :pOj. Dette kan ta tid...I det store rommet:* strikketøy: rosa kjole i str. 3 år* strikketøy: lilla babyhue str. nyfødd* ekstra garnnøste til strikketøy 1* 60 cm rundpinne nr 3,5* min variant av 7. sans frå www.personligalmanacka.se* oppskrift på fiskekaker* søknad om dekking av utgifter til briller/kontaktlinser til barn (NAV)* timekort til øyelegen for guttungen* reservebrillene til eldste, skal byttast glas i dei* 2 bilete av eldste* 1 bilete av lille* programblad; Sotra teaterlag syner farsen Lyst på livet av Ray Cooney og John Chapman* bruksanvisning til Lego City fangetransportbil* oppskrift til strikketøy 1* ein boks med Dolly Dimple's pizzakrydder* tyggis, stimorol original* 2 esker med minismarties* ein pakke med to taperullar* måleband* ein liten rispose (sånn som ein varmar i mikroen, lommestørrelse)* tapetkniv* 1 plastpose, bretta pent saman* 3 hårstrikk (to er mine, ein er lille sin)* hårband (lille sitt)* ikeablyant* kinderegg-egg (den gule boksen)* eit lite brev frå ein kamerat* div karamellpapir, garnstumpar og rusk* 3 truser str. 86/92* 1 strømpebukse str 92* 2 par sokkar str 22-24* solhatt str 86Lille innerlomme til venstre:* pose med delar til Lego City fangetransportbil* morsdagskort frå eldste* 2 helsebøker (begge ungane sine)* maleri eg fekk av kameraten til eldste i bhg* brosjyre frå open barnehage* trusopplæringshelsing for eldste* svart sprittusj* neglefil* 14 strømpepinnar i ulike størrelsar* 2 hårklemmer (lille sine)* masse knappenåler (ligg laust, stakk meg på ein av dei)* 50-øring* ein trykknapp* 2 stk tyggis utan papir på (ubrukte i det minste)Lille innerlomme til høgre:* div boss* russekort (søstera mi sitt, frå i fjor)* brosjyre for fotograf Trude Brun Wilhelmsen* mentholatum-salveYtterrommet:* sjørøvarlapp til brillene til eldste* 2 "perle"armband lille har fått når ho har vore på sjukehuset* husnøkkel* broderisaks* 3 typar tyggis (lysegrøn, mørkegrøn og sølv extra)* korthaldar* penn* prisliste for bursdagsfeiring på leikeland* ferdigskrapt griseflax (utan gevinst)* bussbillett* lypsyl* 1 kr* div rusk og boss* medlemskort i hobbyklubben (er utmeldt no)Trur det var det meste.Trur og det er på tide å rydde. Eller, eg ryddar "heile tida", men det blir like ille igjen etter to dagar Og hvordan går det med ryggen egentlig? Må jo bli helt skakk av å gå å bære på alt det der!
marsve Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Jeg har en sånn liten veske med en penn, en markeringstusj, gamle kvitteringer, småpenger, bankkort, to smokker, to poser dent, husnøkkel, leppepomade, noen euro, og tre gamle handlelister.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Middels stor tøyveske, for øyeblikket har eg ei ulltrøye(!), spraydeodorant, purelan, lypsyl, lommebok, masse småpengar, ein haug med kort eg ikkje treng, ein penn, ibux, høyrepluggar, maskara(uvisst kvifor, då eg sjeldan brukar det, renn så på augene når det er kaldt ute at eg ikkje gidd), lesebriller, mappe med bind, og eit par selbuvottar. Skal eg noko spesielt slengjer eg stort sett oppi ein heil del meir livsnødvendige ting! ;-) Anonym poster: 3ffadf8317216206b5c4a2d51a96af05
ana_fi_hob_ Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Lommebok,noen mynter, handleliste, antibac, håndkrem, lypsyl og litt rusk :-/
kosemamma<3 Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 Et hårstrikk, ei penn, lommebok, husnøkler og ei bussrute. Nå føler jeg meg kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Bleier, lypsyl, mynter, papirer (vet ikke hvilke), litt godis (vet ikke hvilke), barnesokker, voksentruser (!) og vibrator. Anonym poster: 112417e4609ffdd7654b3895b17d1754
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 Et hårstrikk, ei penn, lommebok, husnøkler og ei bussrute. Nå føler jeg meg kjedelig. Jeg er vel enda kjedeligere, for jeg bruker ikke veske. Prøvde en stund, men har gitt opp. Bruker lommene i stedet. ;-)
TPK Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Kortholder, lommebok, mobil, lypsyl, tyggis, Frisk pastiller, nøkler og kanskje en tampong. Hvis jeg har barna med meg er det i tillegg en pakke våtservietter og en bleie eller to.
Collette Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Lommebok, telefon, nøkler, leppepomade, bleier, våtservietter, smokker, en boxershorts str 98, to stk body str 68, ullpledd og tyggis.
hit og dit Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Stor skinnveske med alt fra gamle kvitteringer, til adgangskort og en brukt kork. Ser ikke ende på å kikke i den en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå