Gå til innhold

bekymret bekymret bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som de fleste førstegangsmødre, bekymret for det meste!

"Får barnet nok melk?"

"åj hun slo hodet sitt, nå må jeg sitte oppe hele natten itillfelle hun slo hjernerystele på seg"

"shit, der kunne hun ha svelgt en ting storebror(stebror om noen lurer) gav henne"

"er det normalt at hun ikke kan krype ordentlig når hun er 10 mnd..???"

"hva om hun ikke tåler denne maten, får gi henne det mens legevakta enda er åpen..."

JEG BLIR GAL!hehe, ja mange mener nok jeg ER gal...men har hatt så mye sykdom, sykehusinnleggelser,stress og diverse at jeg er blitt heeeelt paranoid!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ting ordner seg nok, barn skal jo tåle litt og mor må slappe litt mere av:)

Skrevet

slik er det å være mor ja...bekymre seg for alt...

Skrevet

Stebror? Interessant familiekonstellasjon hos dere.

Skrevet

Familiekonstellasjon? Interessant ordvalg hos deg.

Skrevet

Et helt vanlig ord faktisk,for oss som leser noe annet enn VG ;)

Stebror til baby er faktisk litt artig om mor og far til baby bor sammen.

Skrevet

Tror kanskje HI mener halvbror, eller så er det jo mulig at mannen tidligere var gift med en kvinne som hadde barn fra før som hadde f.eks mistet far eller en far som ikke var tilstede, og så har mor død og da sitter stefar igjen med mors sønn, gifter seg på nytt, får barn og vips, en stebror.. ?

Har ikke skrevet innlegg tidligere, men tenkte kanskje jeg muligens kunne oppklare misforståelsen?

Skrevet

Hei HI :)

Jeg var også en slik som lot bekymringene tynge meg ned og jeg antok at det var bare å akseptere det. Men så oppdaget jeg Allen Carrs bok om bekymrigner (Han som skrev røykeboka). Den er ikke på Norsk ennå da, men det går an å bestille den på engelsk via norske bokhandler eller på nett. Den er veldig lettlest, står bare litt på hver side, så den leses på en kveld :) Anbefales :)

http://allencarr.com/central/article/65/allen-carrs-easyway-to-stop-worrying

Skrevet

Bekymringer er jo baksiden av foreldremedaljen. Selv jeg som er et positivt menneske som velger å tro det beste om framtiden til det motsatte er bevist går med bekymringer for barna. Det er naturlig.

Ikke at det er dermed sagt at det er umulig å begrense bekymringene ... for eksempel trenger du neppe bekymre deg for at barnet vil dø av å smake mme selv om det kan virke sånn her inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...