Gå til innhold

Har dere kjøpt noe til babyen enda ?


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjøpt noe... Det skal jeg gjøre etter ultralyd..

Men mamma derimot har kjøpt så vanvittig mye.... Helt sjokkert... sånn er det vel å skulle bli mormor for første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe enda, men har jo to stykk fra før så vi har jo egentlig det meste. Men skal kjøpe oss ny barnevogn, men skal vente til senere.

 

Regner med at når jeg har vært på UL i uke 19 så kommer vi til å dra en tur å kjøpe et babyplagg eller to, de har vi gjort med de andre barna også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe enda. Har en fra før så hvis vi får gutt har vi jo det meste... Blir d jente derimot må vi jo kjøpe inn litt tøy og sånn. Men er bare 15+1 så har god tid enda. Får vente til etter ul som jeg skal ha i uke 19 uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt seng og vugge, og ny bil ;P

Ellers fikk vi litt leker og småting til jul...

Mamma er allerede i gang med å grave fram gamle klær og tøybleier hehe! Og strikke gjør vi allerede begge to.

Ultralyd om to uker så regner med det tar vel av etter det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjøpt noe, vil vente til et par måneder før. men har allerede sjekket ut hva som finnest fra før på loftet med besteforeldrene da! ;) så vogn, seng, stol og en god del klær er allerede i box :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo ei på 17 måneder så vi har det meste, men trenger vel litt nytt som nytt bilsete (det vi har nå leier vi av Gjensidige), et nytt ullfell til babyen, kanskje ny dyne etc. Det meste vi har fra da Vesla var liten er ganske nøytralt og jeg har arvet masse etter nevøen min, så vi har egentlig både til gutt og jente.

 

Men for å svare på spørsmålet så har jeg kjøpt en body og en pysj i str 60 fordi den var så fin og gul med sjiraffer på, og økologisk bomull til halv pris... Jeg kommer nok til å kjøpe noen sånne ting på salg framover for å kose meg litt med det, men som sagt så har vi mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg, det kløøør i fingrene etter å begynne. Men så må jeg på ultralyd først for å vite om det er gutt eller jente, så kan jeg kjøpe litt klær og begynne å planlegge flere innkjøp :)

Har en del utstyr fra førstemann da. Vogna blir byttet ut til en bedre og lettere vogn da og så må jeg vel ha litt dobbelt av flere ting siden de er ganske så tette.

 

Hvordan gjør dere med to tette?

Tenker jeg må ha 1 til stellebord (har kun inne på soverommet til mini siden vi ikke har plass på badet)

 

En til babycall?? Vet ikke om det er overflødig, vi bor i et lite hus.

 

Ekstra seng osv må vi jo ha..og en del nye klær siden jeg ga bort en del av klærne som vi hadde.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en t-skjorte som det står "The Beatles" på. Det var rett og slett for pappa´n sin skyld, og han ble veldig begeistret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vogn, stellebord, spisestol, bilsete, samt noen klesplagg og leker:) Nå går dessuten snart strikkepinnene mine varme med babyklær, gleder oss veldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde bestemt meg for og vente til etter ul og jeg klarte det faktisk!=)

var på ul i dag, og kjøpte 2 bodyer til h*n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...