Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Er det bare jeg som synes at det går bare kjedelig programmer på TV? Hva ser dere på?
Himmel og hav Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Nye episoder med Big Bang! Genial serie :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Akkurat nå er det kjedelig, men håper du har fått med deg sesonavslutningen på Greys i dag!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå