Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Lille på 3 mnd har tullet mye ved puppen den siste mnd...Snur seg bort og skriker når jeg legger henne til. Blir til at hun får mat 4-6 ganger i døgnet...Er ellers våken, blid og sover godt. Har hatt litt dårlig vektoppgang de siste ukene. Noen med erfaring eller råd?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Min lille puppenekter måtte jeg bare gi opp. Han var rundt 3 mnd da jeg gikk over til MME, og han tok tytteflaske med en gang, og drakk som en helt. Jeg mista melka, og slutta å amme/pumpe da han var 4 mnd.... Kanskje ikke det du ville høre, men men.. håper det løser seg for dere
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 vanskelig å vite eksakt hva det kan være. Men i 3 mnd alder er det vanlig at det klør i gommene til de små... Jeg husker mini her nektet puppen en periode, da var hun 5 mnd. Og det varte en liten periode over en uke el. Jeg kom frem til at det måtte være tenner, hadde litt tannfrembrudd da og hun var meget plaget med tennene da de kom. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er mann på 28 og opplever også puppenekt fra tid til annen..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Spis masse hvitløk - smaker godt av melka da
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Putt smokken i munnen,legg ungen inn til brystet,og lur ut igjen smokken. Da tar hun kanskje brystet i steden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå