Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er gravid og har 8 dager igjen til termin. I dag har jeg fått influensa. Ut på ettermiddagen hadde jeg plutselig feber. Var oppe i 39,0 i ni tiden, så da tok jeg to paracet. Feberen er nå nede i 38,4, så har sunket en del... Problemet mitt er at jeg ikke har kjent bevegelse siden før jeg fikk feber i 6 tiden. Har kanskje kjent ett dytt eller to, men er usikker på om det er babyen eller tarmene... Har drukket et stort glass med søt saft, og spist en is for å få litt bevegelse. Men ingenting... Babyen bruker normalt å være aktiv på kvelden.... Burde jeg ringe føden, eller skal jeg vente litt til?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hvis magefølelsen din sier at noe er galt, så ringer du! Dumt å dra inn dit og smitte andre hvis det ikke er noe, men greit å være på den sikre siden. Hadde noen episoder hvor jeg ikke kjente noe som helst på lang tid, og da hjalp det for meg å ligge helt stille en god stund. Babyen våkner lettere da, ettersom du ikke vugger den i søvn når du beveger på deg. Lykke til og god bedring;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå