Gå til innhold

Gått ned 8 kg siden 1 januar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått på Easy Life og trent 2-3 ganger i uka, det har vært utrolig tøft fordi shakene smaker pøkk, men det er så verdt det. har ikke sukkersug lenger. Før spiste jeg godis hver kveld. Jeg er halveis til målet, og så mye mer fornøyd med meg selv.

Mange som sikker mener at normalt sundt kosthold og trening holder, men jeg fikk ikke det til jeg.....trengte litt støtte rundt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 6,5 kilo siden 19. januar.

Og jeg er ikke gravid engang! :(

Men, du er flink!! :D

Skrevet

Wow, imponerende :-) Personlig hadde jeg aldri klart det, klarer ikke drikke og spise ting jeg ikke liker.

Lykke til på resten av kuren!

Skrevet

Wow! Jeg er kjempemisunnelig!:)

Skrevet

Har bare gått ned 3.., men har ingen tro på slike stup, dessverre.

Håper det går bra med vekttapet ditt og at det ikke flyr på igjen, som med folk flest som tar slike ekstremkurer.

Lykke til:)

Skrevet

Da ville jeg skjekket meg hos legen, ingen kan spise på deg 6.5 kg på 12 dager

Skrevet

Åh så flink!! Skulle ønske det var meg som klarte noe sånt! :)

Skrevet

llukter litt misunnelse der :P

Skrevet

Det er derfor jeg meldt meg på et livsstilkurs- for å holde trening og få et hode som tenker normalt rundt kosthold. Vi møtes 1 gang i uken til samtaler totalt 26 ganger og har oppfølging i 1 år.

Mye sitter mellom øra og det er der jobben må gjøres

HI

Skrevet

Du er jævli flink!! Jeg er motsatt. Eller ikke helt. Trener 1 gang i uka. Har np begynt med et program hjemme og som skal gjøres tre ganger i uka.

Har masse sukkersug og det ser ikke ut som jeg klare å kutte enn så lenge. Og har ikke gått mye ned i vekt.

Flink er du!

Skrevet

Jeg klarte det... :(

Kan umulig være gravid, for jeg har ikke hatt sex siden sikkert en måned før sist jeg testet... Har heller ingen andre symptomer..

Faen. Jeg har spist så og si hele tiden i våken tilstand de siste to ukene. Og resultatet sitter virkelig rundt magen, og på lårene.. ÆSJ!

Skrevet

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger!!

Skrevet

Flinka!! Skulle ønske jeg var like flink... Driver med slankekur selv (hvis jeg kan kalle det det) og er motiverende å lese om andre som også klarer det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...