Gå til innhold

Er så lei!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd det var mulig å bli lei av sine egne unger, men jeg er lei. Dvs, er ikke lei dem, men hele situasjonen. Er hjemme med begge to (1 og 3 år) og er nå gravid i 3 månede. Er så kvalm og trøtt og har bare lyst til å ligge og kaste opp på do. Men det går jo ikke. De krever jo sitt og jeg har bare blitt den sure irritable mora som bare gleder seg til leggetid. Har absolutt ikke noe liv utenom barna, ingen venner, bekjente e.l. Har aldri 5 minutter for meg selv. Ungene mine er fantastiske, så de fortjener bedre enn dette.

Andre som er lei? Håper dette går over. Og håper kvalmen gir seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sikkert vært bedre for alle om de gikk i bhg, kan du ikke søke de inn?

Skrevet

Vel, jeg jobber ikke akkurat nå så kan ikke det. Eldste skal begynne snart da, 3 dager i uken.

Skrevet

Forstår godt at du er sliten og det er lov. Jeg har to på 3 og 5 år, og jeg blir utrolig sliten av de noen ganger. Når de krangler på det verste og ikke hører etter, da har jeg mest lyst til å sette meg ned og holde for ørene. At du som er gravid og har to så små barn er sliten, det skjønner jeg så veldig godt.

Skrevet

Takk! Det er kvalmen og oppkastingen jeg er sliten av. Barna er så greie, men det går utover dem da, jeg blir så irritabel. Har veldig dårlig samvittighet.

Skrevet

Det er vel ingen lov som sier at du ikke kan ha de i barnehage selv om du ikke jobber??

Skrevet

Ting blir helt sikkert bedre når kvalmen begynner å gi seg. Og jeg synes ikke det er noe rart at du blir lett irritert når du er mye dårlig. Jeg har vært en del syk siste tiden, og merker at det går veldig utover tålmodigheten min. Jeg får også dårlig samvittighet ovenfor barna, da det ikke er deres skyld.

Du kommer til å få noe å henge fingrene i etterhvert ser jeg, men alt går så mye bedre når du får "tilbake" kroppen og du ikke føler deg dårlig, det er jeg ganske sikker på ;)

Skrevet

Tusen takk for hyggelig svar. Det hjalp faktisk veldig! Dette barnet var planlagt. Hadde så masse overskudd før jeg ble gravid og overgangen fra 1 til 2 var liksom "ingenting". Barna er aldri syke, sover masse osv. Nå begynner jeg å få litt kalde føtter. Denne leihetsfølelsen kom plutselig kastet over meg. Har aldri vært lei før.

Håper bare kvalmen gir seg ja, er så ubehagelig og det er værst om natten så jeg sover nesten ikke. Har ikke hatt det sånn før og det tærer altså.

Skrevet

Skjønner så godt du er sliten og lei! Håper du får støtte av mannen din..? Det hjelper litt å dele på alt.

Syntes du er flink som ønsker et barn til når du har to så små. Som nevnt ovenfor, når kvalmen gir seg og formen blir bedre, får du sikkert overskudd igjen.

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...