Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 min mann har 2 barn som er her annenhver torsdag-søndag som har et rom hver. Vi har en pike sammen på 1 år som ligger i sprinkelseng på vårt rom. Lenge lå barna deres på samme rom som dere? Vi har jo ikke noe valg akkurat, hun må jo bare ligge på rommet sammen med oss enda iallefall 1 år til(sikkert lengre også), har hverken tid eller penger til å ordne loftet nå...var planlagt å skulle ordnes til sommeren, men noe skar seg:( Jeg synes det er litt tungvint, fordi hun våkner bare man hoster eller andre ting...jeg hadde gleda meg så til å ordne prinsesse rom...jaja...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 kjenner noen som hadde barnet samme med seg til det var 3-4 år...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 LIlle vår er tretten måneder og sover med oss ennå. Mest på grunn av at jeg gruer meg sånn til å legge henne på eget rom. Men over til deg. Syns det er ekstravagant at barna til din mann skal ha hvert sitt rom når de ikke bor der fast, men bare er der i helgene. De må da kunne overleve å sove på samme rom de få dagene. Tror jeg ville tatt det opp med mannen. Sagt at nå vil jeg at vesla skal ha eget rom.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Hvor gamle er barna? Er de samme kjønn? Hadde absolutt vurdert å hive bonusbarna inn på samme rom.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor kan ikke barna hans dele rom?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 jeg føler ikke jeg kan "kaste" dem inn på samme rom, er en gutt på 6 år og en jente på 10 år...... mannen foreslo at snuppa vår kunne ligge på ene rommet mens de ikke var der, men det er jo ikke mulig, kan jo ikke drive å demontere sprinkelsenga annenhver uke:( I tillegg er det ikke så store rom de har så vet ærlig talt ikke om vi får plass til 2 senger pluss alle lekene på ett rom...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Ser at det er litt ekstravagant at bonusbarna har hvert sitt rom, men synes kanskje det er litt ille at de blir tatt fra rommet sitt fordi de får en søster... Hvorfor kan ikke jenta flytte inn til en av søsknene?? Hun får jo da rommet alene mesteparten av tiden uansett....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 ja, jeg vil jo ikke ta fra dem rommet:( tror ikke jeg kan ha henne på samme rom som gutten iallefall...og jeg vil ikke plage jenta med lillesøster som kanskje våkner noen ganger om natta...i tillegg er det liten plass...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 shit forsvant alt jeg skreiv...hum, men kan ikke flytte henne inn til noen av dem tror jeg....ikke gutten iallefall, og jenta vil jeg ikke plage med en lillesøster som er litt våken nå og da...miter sutta osv...:S nei får vell bare vente og vente til man får råd til å ordne loftet..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Min lille jente sover fortsatt inne hos oss. Hun er nå 4,5 år. Jeg var alene med henne i 1 år, og traff så samboeren min. Men vi har ikke råd til noe større ennå, ikke før om 2 år. Så det blir som det blir. Men alt går om en bare er innstilt på det og barna tar jo ikke skade av det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 synes hun det er greit å ikke ha eget rom da?hun på 4, 5 år?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 La henne sove i sprinkelsenga på et av de andre rommene, og så når stebarna dine er der så kan hun jo sove i en reiseseng på deres soverom.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Jeg delte rom med mine søsken til jeg var 10, og det har gått helt fint Skjønner at det kan være vanskelig å hive dem inn på samme rom fordi de får en lillesøster, men sånn er det nå en gang, og lillesøster bor jo fast i huset i motsetning til søsknene.. Ville snakket med barna og hørt om de syntes det kunne være hyggelig i det minste?! Kanskje kunne de fått være med på å lage prinsesserimmet og sitt eget rom slik at de fikk følt at de hjalp til med noe viktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå